اجاره ماشین در کیش

 

 

 

 

 

 
منو

اجاره لیموزین در کیش

اجاره لیموزین در کیش با کیش آنلاین سرویس فرودگاه و مراسم به همراه پذیرایی از شما و همراهانتان

 

اجاره لیموزین در کیش

رزرو تلفنی 

 

اجاره لیموزین در کیش

اجاره لیموزین در کیش

اجاره لیموزین در کیش

اجاره لیموزین در کیش

سفر بیادماندنی و لوکس با اجاره لیموزین در کیش

اگر می‌خواهید لیموزینی زیبا و شیک با تزئینات داخلی بی‌نظیر در فرودگاه منتظر شما و عزیزانتان باشد، می‌توانید روی کیش آنلاین حساب کنید. با کیش آنلاین می‌توانید اجاره لیموزین در کیش را با تخفیف باورنکردنی انجام دهید و تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. کیش آنلاین به همراه اجاره لیموزین در کیش، با خدمات کم‌نظیر دیگری مانند پذیرایی در لیموزین و در صورت نیاز همراه با عکاس و فیلم بردار در خدمت شما عزیزان است.

 

اجاره لیموزین در کیش

اجاره لیموزین کیش 

تمایل دارید در فرودگاه جزیره کیش در بدو ورود همسرتان،دوست ویا همکارتان گل تقدیم کنید؟

ارسال گل به فرودگاه و هتل در کیش

رزرو تلفنی

 

 

به کیک احتیاج دارید؟

اگر تولد ویا سالگرد ازدواجتان هست هر طرحی که شما بخواهید
سرآشپزما در خدمت شماست قبل از ورود شما کیک می‌تواند در یخچال واحد و یا لیموزینی که اجاره کرده‌اید باشد

سفارش و ارسال کیک در کیش

رزرو تلفنی

 

 

سرویس بهتری می‌خواهید؟
پس اجازه دهید اتاق‌خوابتان را با گل و شمع زیباتر کنیم

کیش خدمات VIPخدمات VIP کیش

رزرو تلفنی 

اجاره لیموزین در کیش

شماره های رزرو تلفنی

07644458700 - 07644458600 - 09171999926

اجاره لیموزین در کیش

چگونه در کیش لیموزین اجاره کنیم؟

از طریق شرکت کیش آنلاین میتوانید انواع لیموزین  را در جزیره کیش اجاره نمایید. برای اجاره لیموزین در کیش میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۹۹۹۹۲۷ تماس بگیرید و رزرو نمایید.

اجاره لیموزین در کیش

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کیش آنلاین ، اجاره لیموزین در کیش می باشد.

 

لیموزین، خودروی که بیشتر در فیلم ها یا در برخی مراسمات از آن استفاده می‌شود، در دسته خودرو های لوکس و مجلل قرار می‌گیرد که برای کیفیت بخشیدن به مراسم یا رویداد ها بیشتر از آنها استفاده می‌شود.

لیموزین ها خودرو های هستند که فاصله بسیاری بین دو محور جلو و عقب در آنها وجود دارد که به واسطه آن طول آنها به نسبت خودرو های با سایز معمولی بیشتر شده، در دو سمت خودرو اصولا دو درب یا سه درب برای ورود و خروج تعبیه شده.

این خودرو ها همانطور که از ظاهرشان نیز پیدا است، بیشتر جنبه و استفاده تشریفاتی رسمی و یا غیر رسمی داشته‌اند؛ اولین بار لیموزین در سال 1902 در فرانسه ساخته و تولید شد؛ اکثر خودروسازان در بین محصولات خود، لیموزین شیکی را طراحی و در اختیار مشتریان خود قرار داده‌‌اند.

در ادامه این مقاله از کیش آنلاین به معرفی و بررسی لیموزین های موجود در کیش خواهیم پرداخت.

اجاره لیموزین در کیش

 کیش از مقاصدی است که برای هر نوع مراسم و برنامه ای که در پیش رو دارید، از هر نظر مناسب بوده و به خوبی میتواند خدمات مورد نیاز و انتظارت شما را برآورده سازد.

جزیره مرجانی و زیبایی که در جنوب کشور قرار دارد و بیشتر با نام نگین خلیج فارس از آن یاد می‌شود را می‌توان بهترین مقصد تفریحی و گردشگری در ایران دانست که بی‌شک می‌توانید لحظاتی خاطره انگیز و خوش را برای خود و همراهنتان در این جزیره به یادگار بگذارید.

تفریحات بسیار و جذابی در این جزیره وجود داشته که مطمئنا هر کسی را با هر سلیقه ای راضی نگه خواهد داشت، مکان های دیدنی این جزیره بسیار بوده که می‌توانید در طول سفر خود از آنها دیدن کنید، برنامه های تفریحی و مفرحی که در کیش وجود دارد می‌تواند هیجان سفر شما را چند برابر کرده و سفری به یاد ماندنی را برایتان ایجاد کند.

از ساحل های زیبا و بسیار این جزیره نباید غافل شد که دیدن و کشف آنها می‌تواند بسیار جذاب باشد.

از تفریحات موجود در این جزیره زیبا که شاید از آن مطلع باشید، اجاره خودرو در کیش است، به علت منطقه آزاد بودن این جزیره و وجود قوانین حاکم بر این مناطق ما شاهد وجود انواع گوناگون خودرو های لوکس و مجلل در این جزیره دوست داشتنی هستیم. به همین علت نیز مجموعه های اجاره خودرو در کیش، خودرو های خاص و لوکس را با قیمتی مناسب در دسترس مسافران و گردشگران علاقه‌‌مند قرار داده‌اند تا بتواند با اجاره ماشین در کیش، کیفیت سفر خود را بهبود ببخشند و لذت سفرشان را دو چندان کنند.

از خودرو های که احتمالا بسیار در فیلم ها و یا مراسمات دیده باشید و توجهتان را جلب خود کرده باشد، لیموزین است؛ در جزیره کیش نیز این خودرو های شیک و مجلل جهت اجاره شما مهیا است.

اکثرا لیموزین ها برای مصارف ترانسفر فرودگاهی اجاره می‌شوند که در هنگام وارد شدن به این جزیره به استقبال شما می‌آیند و وسایل تان را بعد از تحویل در خودرو قرار داده و شما را به محل مورد نظرتان منتقل می‌کنند.

اگر تصمیم به استفاده از لیموزین جهت ترانسفر فرودگاهی در کیش را داشته باشید، کافی است تا مجموعه کیش‌ آنلاین تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را به کارشناسان این مجموعه بدهید.

از خدماتی که می‌توانید در صورت تمایل می‌توانید انتخاب کنید، در صورتی که با همسرتان هستید یا جهت استقبال خواستار دسته گل باشید، می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده تا در هنگام استقبال، دسته گل انتخابی شما تقدیم ایشان گردد.

کابین لیموزین فضای لوکس و مجلل بوده که از امکاناتی همچون سیستم صوتی، مبل، یخچال، مینی بار، تلوزیون، تلفن، سیستمارتباط با راننده اشاره کرد، لیموزین های موجود در درجه بین المللی پنج ستاره VIP را داشته‌اند، لیوموزین ها برای 8 سرنشین فضای کافی را در اختیارتان خواهند گذاشت که این امکان را به شما خواهد داد تا اگر مراسمی در پیش دارید، با خیالی راحت اقدام به کرایه لیموزین در کیش کنید. 

خدماتی که در هنگام اجاره لیموزین از آنها بهره‌مند خواهید شد پذیرایی در لیموزین بوده و اگر که مایل بودید می‌توانید از عکاس و فیلم‌بردار نیز در طول سفرتان بهره مند شوید.

همانطور که گفته شد اگر مراسمی در پیش داشته باشید یکی از گزینه های جذابی که مطمئنا خاطره‌ای متفاوت را برای خود و همراهنتان به جا خواهد گذاشت، برگزاری مراسم در محیطی متفاوت و جدید است و چه بهتر از انتخاب لیموزین برای این کار؟ می‌توانید در گشتی در اطراف جزیره بزنید، با همراهنتان وقت بگذرانید و حتی عکس و فیلم های با کیفیت و زیبا از شب خاطره‌انگیزتان داشته باشید، همچنین در صورت تمایل اگر نیاز به کیک داشته باشید کافی است تا عکس کیک مورد نظر خود را برای مجموعه کیش‌ آنلاین ارسال کرده و قبل از ورود شما، کیک‌تان در لیموزین قرار داده شود.

در انتها می‌توان اشاره کرد که اجاره لیموزین یکی از کارهای است که میتوان برای داشتن سفری متفاوت و خاطره انگیز در نظر داشت، اگر به اجاره لیموزین در کیش علاقه‌مند شدید کافی است تا با کارشناسان مجموعه کیش آنلاین جهت رزرو لیموزین در کیش تماس بگیرید.

لیموزین یکی از اتومبیل های خاص ، از دسته خودروهای لوکس و جهت انجام تشریفات می باشد ، که طول آنها معمولاً از خودروهای معمولی بیشتر است. خبر خوش برای کسانی که می‌خواهند از این خودروی لوکس و گران قیمت ، در مراسم تشریفاتی خود استفاده کنند ، این که اجاره لیموزین در کیش توسط کیش آنلاین امکان پذیر می باشد. مسافران جزیره کیش می‌توانند این خودروی لوکس و گرانقیمت را ، به راحتی اجاره کنند. اجاره این خودرو بیشتر جهت ترانسفر فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. خودرو های لیموزین معمولا در ۲ نوع لیموزین کرایسلر و لینکن موجود است. ظرفت آنها معمولا ۸ سرنشین می باشد.

طعم شیرین سفری لاکچری با اجاره لیموزین در کیش

آیا سالگرد ازدواجتان است و می‌خواهید یکی از زیباترین لحظات را برای همسر دلبندتان رقم بزنید؟ یا فرزندتان رشته مورد علاقه‌اش را در دانشگاه معتبری قبول شده و می‌خواهید دل او را شاد کنید؟ یا شاید هم می‌خواهید بی‌دلیل و بی‌بهانه، تجربه خاطره‌انگیزی را به عزیزانتان هدیه کنید؟ اجاره لیموزین در کیش، یکی از بهترین روش‌هایی است که با آن می‌توانید دل عزیزان خود را شاد کنید. تصور کنید همراه عزیزانتان از هواپیما خارج می‌شوید، لیموزین شیک و زیبایی را می‌بینید که با تشریفات کامل منتظر شما و خانواده‌تان ایستاده است. درب را برایتان باز می‌کنند، در لیموزین می‌نشینید و از فضای تزئین‌شده داخل ماشین لذت می‌برید. گل، کیک، بادکنک، موسیقی زیبا و آرامش‌بخش و هر چیزی که برای شادی دل عزیزانتان لازم باشد، همه و همه از قبل تدارک دیده شده است. بدون شک اجاره لیموزین در کیش، یکی از خاطرات بی‌نظیری است که تا همیشه در ذهن عزیزانتان حک می‌شود و لبخند رضایت را بر لب‌هایشان می‌نشاند.

 

دیدگاه‌ها  

+195 # پاسخ: خدمات ویژه در کیشاحسان 1395-04-30 15:57
ممنونم :-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+170 # پاسخ: خدمات ویژه در کیشپاشا 1395-06-09 22:31
احسنت به سلیق و ایده.این کار ها جواب میده عالییییییییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+197 # پاسخ: خدمات ویژه در کیشبیتا 1395-07-02 18:10
چه ایده جالبی
عالیه :-) :-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+171 # پاسخ: خدمات ویژه در کیششیما 1395-09-07 16:45
وای فوق العاده!! بینظیره :P :P :-) :-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+173 # پاسخ: خدمات ویژه در کیشمژگان 1395-11-01 15:10
وای خیلی خوب و عالیه و خیلی رمانتیک
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+152 # پاسخ: خدمات ویژه در کیشسبهانی 1395-11-22 14:57
:roll: جالبه دمتون گرم23
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+154 # تور داخلیnajmeh 1396-02-17 11:37
عاااااااااااااا ااااااااااااااا اااااالی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+93 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشShayan 1400-07-04 16:06
سلام
من از این سرویستون چند وقت پیش استفاده کردم برای سورپرایز سالگرد ازدواجمون با همسرم
خیلی عالی بود همه چیز
ممنونم از سلیقه و کیفیت کارتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشنیما 1402-07-27 12:11
به نقل از Shayan:
سلام
من از این سرویستون چند وقت پیش استفاده کردم برای سورپرایز سالگرد ازدواجمون با همسرم
خیلی عالی بود همه چیز
ممنونم از سلیقه و کیفیت کارتون


آفرین چه شوهر رمانتیکی هستی تو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+95 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشbehzad majlesi 1400-07-04 16:55
سلام ،خواستم تشکر کنم بابت اجاره لیموزین در کیش واقعا هم راننده بسیار با ادب و قانون مند همه چی سر ساعت انجام شد واقعا خیلی خیلی ممنونم ازتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+101 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشهلیا 1400-07-04 16:59
سلام من برای مهمونهای شرکت دفعه قبل رزرو کردم میخواهم ایندفعه برای خودمون انجام بدین خیلی ازش تعریف کردند مهمونهامون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+90 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشhengameh 1400-07-04 17:01
سلام برای تولد میشه رزرو کنم قایق تفریحی هم گرفتیم از شرکت شما با لیموزین زحمتش رو بکشید بیایید دنبالمون که بریم سوار قایق بشیم ،،،، ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+97 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشمهرنوش 1400-07-04 17:09
یکی از بهترین خاطرات زندگیم شد سوپرایزی که همسرم با لیموزین برای سالگرد ازدواجم انجام داد.فوق العاده رویاییییییییییی ییی بود.... ممنونم از تیم قوی و دیزاین زیباتون.عالی بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+81 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیششیرین 1400-07-16 23:57
اجاره لیموزین در کیش خیلی باحاله بنظرم تجربه قشنگی میشه :-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+55 # پاسخ: اجاره لیموزین در کیشعلی 1400-11-24 06:01
اجاره لیموزین در کیش عالیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+35 # اجاره لیموزین در کیشHamid reza 1401-03-21 21:19
از کیش آنلاین برای اجاره لیموزین در کیش, لیموزین اجاره کردیم, بسیار عالی بود و برخورد خوبی داشتند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+25 # اجاره لیموزین در کیشOmid 1401-03-21 21:20
بنظر من بهترین اجاره لیموزین در کیش و تشریفات سایت کیش آنلاین هست و ماشین مناسب تری دارند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+35 # اجاره لیموزین کیشحمید 1401-03-23 21:52
اجاره لیموزین در کیش باید فوق العاده خوب باشه، دلم میخواد اومد کیش حتما تجربه کنم :lol: :lol:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+30 # لیموزین در کیشکامیار 1401-03-29 13:04
بنظرم برای اجاره لیموزین در کیش اون سفیده خیلی بهتر از لیموزین مشکیه هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+29 # اجاره لیموزین در کیشحسین 1401-04-04 08:05
خدمات vip فقط اجاره لیموزین در کیش اونم پای پلکان هواپیما
;-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+32 # اجاره لیموزین در کیشامیر 1401-04-16 16:33
فضای داخلی لیموزین خیلی زیبا است، اجاره لیموزین در کیش حتما تجربه کنید
:-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+33 # اجاره لیموزین در کیشساسان 1401-05-11 15:19
برای اجاره لیموزین در کیش سلیقه من اون لیموزین کرایسلر سفید هست، بنظرم از لیموزین لینکول مشکی خیلی بهتر هست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+27 # اجاره لیموزین در کیشسعید 1401-05-26 13:17
کاش تو کیش برای اجاره لیموزین میشد هامر لیموزین اجاره کرد.
بنظرم بهترین لیموزین برای اجاره هامر هست از همه خفن تره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+24 # اجاره لیموزین در کیشmostafa 1401-06-05 02:06
اجاره لیموزین در کیش فقط سایت کیش آنلاین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+27 # اجاره لیموزین کیشصادق 1401-06-09 03:03
اجاره لیموزین در کیش فقط کرایسلر لیموزین
هم بزرگ تره و هم زیبا تر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+27 # لیموزین در کیشاحمد رضا 1401-07-08 10:33
همیشه دلم میخواست مسافرت میرم برای نامزدم لیموزین سفارش بدم که باهم توی فرودگاه که میرسیم منتظرمون باشه.الان فکر میکنم فقط توی کیش میشه لیموزین اجاره کرد داخل ایران.
با تشکر از سایت محترم کیش آنلاین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+29 # اجاره لیموزین در کیشتابان 1401-07-11 10:46
من بین لیموزین ها در کیش لیموزین کرایسلر رو ترجیح میدم،بنظرم برای اجاره لیموزین در کیش همین ها رو کرایه کنید،هم‌قیمتش خوبه هم خیلی زیبا هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # اجاره لیموزین در کیشنازنین مرادی 1402-08-27 16:09
تا حالا اجاره لیموزین در کیش امتحان نکردم اگه کسی امتحان کرده بگه چجوریه :-|
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # اجاره لیموزین کیشنوید 1402-09-11 00:57
برای اجاره لیموزین در کیش کرایسلر سفید و اجاره کنید از همه تمیز تر هست و از همه بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # اجاره لیموزین کیشفراز 1402-09-15 15:03
لیموزین واقعی فقط کیش برای اجاره داریم باقی شهرا کیکه :lol:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # اجاره لیموزین در کیشbabak 1402-11-02 17:33
اجاره لیموزین در کیش میشه ماشین کرایسلر که خیلی لیموزین خفنی میشه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # اجاره لیموزین در کیشزهرا 1402-11-11 21:55
لیموزین باید برا خودت باشه اینکه اجاره کنی یا کرایه :cry: کنی بره دیکه نباشه خوب نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
اجاره لیموزین در کیش با تخفیف
لیموزین
Average Rating: 5
Votes: 13456
Reviews: 13512
تا 40% تخفیف

لیموزین تا 40% تخفیف

اجاره لیموزین در کیش با تخفیف ویژه
When: -
Where: مرکز لیموزین ماشین
بازار شارستان
کیش
همکف واحد 77

بخش هتل‌های کیش آنلاین

Great Docs and Support با کیش آنلاین هتل مورد نظر خود را در داخل ویا خارج از کشور رزرو نمایید.

رزرو کنید...

بخش تورهای کیش آنلاین

Great Docs and Support با کیش آنلاین تور مورد نظر خود را در داخل ویا خارج از کشور رزرو نمایید.

رزرو کنید...

بخش بلیط هواپیمای کیش آنلاین

Great Docs and Supportکیش آنلاین بزرگترین مرجع بلیط هواپیما داخلی و خارجی

رزرو کنید...